Søk i denne bloggen

mandag 10. desember 2012

Astrup Fernley og Vestby

 
 Favorittkroken min.
 
Laurdag fekk eg besøk av Ane! Og plutseleg for eg rundt og knipsa bilete.. Har pynta litt til jul ;)

 
Har fått meg fin adventsstake! Og eit bilete av kjøkkenet..
 

Ane kosar seg i sofaen :)
 
 
Søndag:
 
Søste kom på besøk og skal vere her til onsdag.
 


Ane, meg og søste utanfor Astrup Fernley museumet.



 
Denne fasinerte meg. Det er berømte bygningar som ser ut som dei hell på å dette saman.
Det er laga av griseskinn.


 
 Denne søte fyren var på trappa utanfor museumet.
 
Så delte vi veg. Søste skulle møte ein kunsterven og eg og Ane tok toget til Vestby. Vestby er forbi Ski, men det tok heldigvis berre ein halvtime med tog.
På Vestby ligg Norwegian Outlet som er ei rekke med merkevarebutikkar som har 30-70% på alle varer. Der var alt i frå Bergans(sport) til Branstad(mote for menn) og Devold skulle opne i dag, dagen etter vi var der. Fekk kjøpt litt ullklede og julegåver.
 
 
Juletreet som var der :)
Takk for besøket Ane! :)
 


2 kommentarer: