Søk i denne bloggen

torsdag 10. januar 2013

2013 har starta for fullt...


Ja dette såg vel godt ut? 

2013 er i full gang. Dagane berre flyg avgårde. Mykje har skjedd, men eg vil ikkje røpe det heilt endå.
Frode har akkurat vore på besøk. Han var her til onsdag, flaug heim for å sette seg i bilen i dag og køyre ned til Hafjell der vi skal møtast i morgon. Henrik har invitert ein gjeng til godt lag ;) Det er to år sidan eg sist sto på ski, så no er det på tide igjen. Og første gong eg skal på Afterski :) 

Så neste oppdatering blir vel om korleis helga var :)

God helg!

2 kommentarer:

  1. Slike blogginnlegg gir meg alltid litt blanda kjensler, men eg håper at det er gode ting du ikkje vil røpe endå :)
    Kos deg masse på skitur!

    SvarSlett
  2. Ja det er litt blanda kjenslar her også;)

    SvarSlett