Søk i denne bloggen

søndag 6. januar 2013

4.Juledag


2.Juledag åt vi middag med Åse og Svein(svigers) før eg vendte snuten til Oslo igjen.
3.Juledag jobba eg.
4.Juledag jobba eg, og tok igjen turen heim til Sunnmøre. Der var det den tradisjonelle dansen som sto på planen. Her ser dykk bilete frå både vorspielet heim hos oss, og litt frå dansen :)


Trine, Frode og Sigrid

Solveig, Sigrid, May-Liss, meg og Trine

Sigrid og May-Liss

 Dei to igjen :)

Solveig

Og her byrjar photosessionen(igjen, bileta talar vel for seg sjølv ;) :

 






 Frode og Sigrid



Og her har vi komt til dansen:

 Karoline, Preben og meg

 Karoline og Preben

 Meg og Ane





4 kommentarer:

  1. Haha, måtte flire litt ta dissa bilda:p Va en artig kveld då:)

    SvarSlett
  2. Ej såg ditta gruppebilde på facebook å tenkte for mej sjøl at dåkke e nåkken flotte jente :) Åsso e dåkke so kjekke å morsomme mæ då! Good combination ;)

    SvarSlett
  3. Ja ej mæ flira litt når ej hall på me dei ;)
    kjekt va de! og takk Sonja :) du ekje so verst sjøl heller :D

    SvarSlett
  4. Førr nokken bilde, haha! Mej kosa no oss i alle fall! :D

    SvarSlett