Søk i denne bloggen

lørdag 26. januar 2013

Helga 18.- 21. Januar


 No er det plutseleg ei vike sidan eg hadde med Emilie heim til øya. Ho bur i Tønsberg og er min brors dotter. Ho er 1,5 år og var ei fryd å ha med seg på fly.


Laurdag var eg og Frode på tur og viste fram Emilie til foreldra til Frode.
Då fekk eg meg tidleg gebursdagsgåve!! Setedalsgenser strikka av Åse!!


Søndagen gjekk til å rydde i løa for å få plass til Volvoen til Frode og litt vasking i huset til mamma :)
Nede ved fjøsen (som ikkje er dyr i) står denne fine bensinpumpa. Den fangar meg, og eg likar den svært godt. 



Frode har stole jakka til pappa ;)

 Og pappa haldt på å fiksa brøyteskjeret. 


Den haugen framfor Frode har vi stabla til den fin haugen til høgre.

Det var utruleg flott vêr alle dagane. Kaldt, vindstille og sol.



Ellers gjekk tida til kosing med Emilie :)

 Farmor fiksar håret



Emilie og onkel blei gode venar. Her er det onkelkos :)



 Måndagen var det på tide å reise til Oslo igjen.



Men først måtte eg besøke farmor <3 Verdens beste farmor <3

2 kommentarer:

  1. Dykk er bra flinke til å stable :P Det første biletet av Emilie er berre digg!

    SvarSlett
  2. Ja ikkje sant :D Og ja ho er bra skjønn :)

    SvarSlett