Søk i denne bloggen

onsdag 23. januar 2013

Hyttetur til Hafjell



 

Helga 11.-14. januar var vi så heldige å ha blitt invitert på hyttetur til Hafjell av Henrik :)
Utruleg koseleg hytte, og ein superkjekk gjeng :)


Gutane kom torsdag, og vi jentene fredag.

Her er det Ludo-speling på gong. Vi prøvde oss på Geni, men barne-Geni passa oss betre...


Her er det Idol-pause!


Laurdag :


Det var ikkje noko tull med frukosten nei! Her var det egg og bacon og eit fullt bord med pålegg. Frode er kokken :)


Frank og Per Olav ventar på frukost ;)

Her har vi komt oss i bakken.
Ane, Frank, Per Olav, Henrik og meg.

 Frode måtte også få vere med, så her har eg og han bytta plass.


Henrik! 

 Meg i sola


Nydeleg fint vêr, og nydeleg utsikt.



 Henrik, Pejo og Frank.

Eg vart så utruleg kald i bakken, og fekk ikkje varmen i meg igjen i lunchen. Henrik tok si første øl, og vi vart setande. Etterkvart rusla vi oss bort til Afterskien, og satsa på varmare klede søndagen. Det var -18 grader ute.


Her har eg og Ane kjøpt oss ei Cavaflaske på deling :)


Ane tek bilete :)


Her er ei dame som tek bilete av oss(venninda til ho som har lurt seg med bak Ane)

:)


Her sit vi i Gondolen på søndagen. Like fint ver :)

Ei veldig bra helg :)

3 kommentarer:

  1. Såg ut so ei kjekke helg! :) No fekk ej løst å stå på nejoverski!!

    SvarSlett
  2. Heilt einig i Geni-kommentaren. Geni junior er det einaste som dug :P

    SvarSlett
  3. Stend ikkje du på brett då May-Liss?

    Hah.. ja oss følte oss bra smarte der oss sat.. Geni junior gjorde susen ;)

    SvarSlett