Søk i denne bloggen

fredag 15. februar 2013

Karsten og Petra

Hei!

Eg veit ikkje kor mange småbarnsforeldre som les bloggen min, men nokon er det vel, håpar eg.

Eg må då berre reklamere litt for denne filmen. 7 år gamele "Karsten" eller Elias som han heiter har eg klipt håret til. For ein nydeleg gut. Han er så veloppdratt og hærleg :) 
 Såg dei også på Senkveld no! *smelt* :)


Her kan du lese litt om filmen:

"Karsten og Petra blir bestevenner" er en fargerik, glad og fantasifull film basert på Tor Åge Bringsværds kjente barnebøker. Sammen med Frøken Kanin og Løveungen drar Karsten og Petra på små og store eventyr, men en dag blir Frøken Kanin borte…

5-åringene Karsten og Petra går i samme barnehage. Vi følger de to i hverdagen med deres livlige og underfundige kosedyr Frøken Kanin og Løveungen. Frøken Kanin er Petras snusfornuftige kosedyr. Petra fikk henne i gave fra pappaen sin da hun var veldig liten. Ingen kjenner Petra bedre enn Frøken Kanin. Hun vet at Petra noen ganger kan ta litt for store sjanser. Derfor passer Frøken Kanin på og prøver å holde henne unna farlig situasjoner.
Løveungen er kosedyret til Karsten. Han er Karstens aller beste venn. Etter Petra så klart. Løveungen er laget i Kina. Han er egentlig en tøffing som har perfekt nattsyn og kan karate. Så når Karsten er redd, passer Løveungen på. Heldigvis er han flink til å høre etter når Karsten har noe han vil snakke om også.

1 kommentar:

  1. Navigare sport AS ble etablert i 1962 av Henry Bjordal, og siden den gang levert kvalitets klær til norske forbrukere. Vi produserer varemerkene Navigare og Karsten og Petra. Dette er norske varemerker, som er designet og utviklet i Bergen. Selskapet har hovedkontor i Bergen, samt forhandlere over hele landet. Jeg vil nå demonstrere kompleksiteten av de mange fasettert problem som er Karsten og Petra .

    SvarSlett