Søk i denne bloggen

lørdag 2. februar 2013

Mine planar


 2013
 Det blir eit nytt og spennande år. 

  • Eg skal flytte til Ålesund.
  • Eg skal i ny jobb
  • Eg skal REISE !!!
    Eg og mi venninde Ane skal reise litt rundt i verda
 Tenkte eg skulle fortelle litt om denne fantastiske reisa vi skal ut på 11.juli-13.september ;)
2 månadar, Oh yes.

Afrika, Asia og Oseania
  
Kenya
12. juli er vi framme i Kenya der vi skal bu 1 natt på hotell i Nairobi (hovudstaden i Kenya), før det ber ut på 5 dagers safari. Då skal vi oppleve Lake Nakuru National Park, Lake Naivasha, Valley Rift, Green Crater Lake, Serengeti National park, Mara River, villdyrliv, kultur og mykje meir ;)
Vi avsluttar med ei natt på hotell i Nairobi før vi 19.juli reiser vidare til...

Thailand
 Då skal vi vere to netter i Bangkok for å utforske, før vi 22.juli-30.juli skal reise litt rundt i Thailand.
Dei dagane har vi lyst til klatreparadiset Krabi, til vestøya Koh Lanta og kanskje fleire.
Den 30.juli må vi vere på den vestlige øya Koh Tao, for då skal Ane byrja på dykkarkurs som varar i 5 dagar. Så skal vi ta fly frå øya Koh Samui 8.august til...

Malaysia
Vi skulle likevel mellomlande her, så då ville vi sjå byen også. 3 netter i Kuala Lumpur før vi reiser 11.august vidare til...

Indonesia
På Bali skal vi vere til 21.august. Då skal vi også reise rundt. Vi skal blandt anna besøke den kjente plassen Lombok. 22.august er vi framme i...

Australia
Vi skal vere i Sydney frå 22.august til vi bestemmer oss for å fare med buss eller tog vidare til Brisbane. På turen mellom dei to byane er det visst veldig mykje å sjå. Så blir det vidare frå Brisbane 3.september til...

Fiji
 Fiji Fling 9 days, 8 nights, 4 islands 1 Coconut Package - Dorm.
Super avsluttning før ei laaaaaang flyreise heim til...

Norge
Vi gledar oss noko enooormt!
 

Så no er eg spent på kven som er inne på bloggen min.. ;) 
kven trykkar på kommentarfeltet og skriv noko til meg ;)


11 kommentarer:

  1. Supermisunnelig! Dokke kjem te å få de SO kjekt! :)

    SvarSlett
  2. Ditta bli nok et spennande år ja!!:)

    SvarSlett
  3. Fy fa** så kult det blir! Er grønn av misunnelse! Men det er fortjent da! ❤

    SvarSlett
  4. Ja, no he du et spennande år i vente! :) Håpe det blir superflott! Klem <3

    SvarSlett
  5. Åh! Smeis! Det haures ut som en kjempeflott tur! :) Rekna me mej fer følge dåkke her på bloggen?

    SvarSlett
  6. Det blir såå bra:D
    Sybell: du får fylje med her på bloggen ja;)

    SvarSlett
  7. Dokke heldig!! :)

    SvarSlett
  8. Du he eit utruleg spennande år framføre deg!! :)
    Du er jammen ei tøff jente, Veronica! Det skal du ha :) Er ikkje redd for å hive dej uti ting!!
    :)

    SvarSlett
  9. Ja det blir eit spanande år! :) Eg likar å overraske ;)

    SvarSlett