Søk i denne bloggen

fredag 16. august 2013

13. august - Bali

Vi hadde bestilt sein utsjekk i dag, men stod likevel tidleg opp for å få litt sol før avreise. Vi sola oss nokre timar, men så begynte det å regne.

Då tok vi turen ut for lunsj og etter det pakka vi og slappa av før turen gjekk til flyplassen! Her gjekk alt bra heilt til vi skulle sjekke inn. Dei fann ikkje billettane våre... i tillegg fekk vi litt magetrøbbel. Iiiiik, balibelly?!

Heldigvis, etter litt venting, så ordna alt seg. Vi fekk billettar og etter litt meir om og men kom vi oss også gjennom passkontrollen.

Det var eit stort fly, og med vår flaks havna vi sjølvsagt ved sidan av ein full australier med skrikande babyar på slle kantar. Dette, i blanding med dårlege magar gjorde at dette føltes som ein lang, lang flytur.

Uansett! No er vi framme i Sydney, Australia!!!

Veronica & Ane

3 kommentarer:

  1. Akkurat i det jeg hadde kommet i gang med å følge bloggen deres gikk modemet mitt til dundas (tror ikke det er bloggen deres sin skyld *knis*) så nå har jeg ikke vært inne og lest på lenge. I skrivende stund er jeg på jobb og tenkte jeg ville legge igjen et livstegn. Forhåpentligvis liger et nytt modem i posten til meg i morgen og da lover jeg å komme sterkere tilbake!!
    Ser at dere fremdeles opplever en hel MASSE!! Wow! Dere er superheldige!!

    SvarSlett
  2. Kos dere vidre, gleder meg til dere kjem att. Nyt det
    Mor

    SvarSlett
  3. Yiiiikes, glas eg slapp den flyturen.

    Søste.

    SvarSlett