Søk i denne bloggen

lørdag 31. august 2013

23. august - Fiji

Dagen starta med fly frå Brisbane til Fiji. Alt gjekk strålande og flyturen gjekk fort. Fiji ligg 10 timar framom Noreg i tid.

Vel framme i Nadi, hovudstaden på Fiji gjekk vi til "ingenting å klarere" i tollen. Der blei vi stoppa. Eg (Ane) hadde sjølvsagt gløymt å skrive opp at eg hadde med meg epler i sekken. Dette ville koste meg 400 fijiske dollar (1200 NOK)!

Eg blei veldig fortvila, og heldigvis for oss så slapp vi unna fordi vi var blonde og søte. Takk og pris for mannlege tollarar!!

Sjåføren som køyrte oss til hotellet gav oss tips om å kjøpe med oss vatn og passe godt på verdisaker ute på øyane. Han køyrte oss også til ein supermarknad og ein minibank.

Vel framme på hotellet blei vi innlosjert på 40manns-rom. Vi avslutta dagen med middag og danseshow på hotellet. I morgon reiser vi ut på øyene.

Her er nokre fijiske ord og fraser som er kjekt å kunne:

Bula - Hallo
Vinaka - Takk
Vinaka vaka levoo - Tusen takk
Io - Ja
Senga - Nei
Senga nikila - Eg veit ikkje
Vaka thaba tiko - Korleis har du det
Toto ka tiko - Eg har det bra
Vo soti ao - Unnskyld
Wonka - Båt

Orda er ikkje skriven slik dei skal, men slik dei uttalast. Då er det lettare å hugse det.

Veronica & Ane

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar